7 دلیل شکست استارت آپ ها و عدم موفقیت در جذب سرمایه
ژوئن 26, 2021

مدیریت ثروت بوم به عنوان شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر در یازدهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری 2022 که طی روزهای 20 الی 23 اردیبهشت در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود با برپایی غرفه، حضور خواهد داشت.

شرکت مدیریت ثروت بوم در یازدهمین نمایشگاه اینوتکس با حضور کارشناسان و متخصصین سرمایه‌گذاری، پاسخگوی سوالات در زمینه توسعه کسب و کار و سرمایه‌گذاری در استارتاپ‌ها است.

اینوتکس در حالی یازدهمین دوره خود را تجربه می‌کند که اکنون تبدیل به بزرگترین رویداد نوآوری و فناوری در کشور شده است و میزبان 400 مشارکت کننده از زیست بوم نوآوری و فناوری کشور اعم از استارتاپ‌ها، شرکت‌های دانش بنیان، شتابدهنده‌ها، مراکز رشد فناوری، پارک‌های علم و فناوری و برگزیدگان رویدادهای کارآفرینی است که به ارائه جدیدترین محصولات و خدمات فناورانه خود به بیش از 20 هزار نفر بازدید کننده حضوری و آنلاین می‌پردازد.

همچنین توانمندسازى كارآفرينان از طريق ارائه موفقیت‌ها، تامين منابع مالى، مسير مناسب جهت ورود به بازار و نیز برقرارى ارتباط میان اجزای مختلف زیست‌بوم نوآوری و فناوری از جمله اهداف برگزارى اين رویداد است.

شرکت مدیریت ثروت بوم واقع در سالن 5، غرفه شماره 501 منتظر حضور شما عزیزان می‌باشد. همچنین می‌توانید به صورت مجازی از این غرفه دیدن فرمایید.